Wednesday, November 11, 2009

Demam Papadom



Off work hari ni sebab demam (tu yang sempat update blog tu hehe).

Last sunday, Ady belanja tengok wayang cite PAPADOM kat MBO Galaxy.
Huehuehue!
satu benda dia tak tau sampai hari ni... aku peminat nombor satu Afdlin Shauki.
Filem Afdlin memang terbaik dari ladang! Bukan macam filem sorang prof tu... (jahat mulut aku ni... haha!)

Offer Ady umpama pucuk dicita ulam mendatang. Biarpun terlambat (pawagam utama dah main cite ni 8 oktober) aku tak kesah janji dapat tengok kat wayang. Lagipun, last time aku tengok wayang pun dah lama... cite Los dan Faun (Afdlin lagi eheks!).

MBO still screening!

Tak payah panjang cite, aku nak bagitau Papadom really really really a feel-good movie worth watching lah.
Lawak, sedih, touching, banyak pengajaran... memang kisah yang best untuk tatapan seluruh papa kat Malaysia ni.

p/s: Sori lah kalau ada yang tak puas hati statement aku ni but up to this point, Afdlin really on his class of his own lah. Pelakon terbaik Malaysia sejak zaman P Ramlee. Keterlaluan?? nayyyyyyy... deyyy!!

Later teman Ady karaoke-ing. Suara dia boleh tahan. Sampai stage 3 audition AF katanyer!

NASI LEMAK PALING MARVELOUS . Status: FOUND!

Oh guys! hari tu tanpa disangka2 aku terjumpa nasi lemak paling sedap pernah aku makan di KUALA LUMPUR.
Kat mana?
Ruang legar Galaxy. Memang sedap. Harga $1 sebungkus.
Walaupun tak tip-top macam nasi lemak kat kampung, still bleh tahan lah!

Kalau korang perasan, kedai nasi lemak ni kat sebelah kanan main entrance tu sekali kedai mamak Char Koey Tiow yang ada screen besar. (aku ada order char koey tiow gak, tapi tak sedap... huhu! mulotttt)


p/s: ady, DG kau tu... aku terselubung rasa ke'jeles'an sampai hari ni!!!

4 comments:

  1. x tgk ag!
    ouh ye...abg ady sedap ek nyanyi =p

    ReplyDelete
  2. pj oh pj
    mne kah dikau menghilang?
    huhu
    mau nye xrindu..lala

    uwaaaa
    nk tgk papadom gk

    ReplyDelete